Гимназия 37 г. Минска
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Камітэт па адукацыі Мінгарвыканкама
Упраўленне адукацыі адміністрацыі Фрунзенскага раёна г. Мінска

Гімназія № 37 г. Мінска

Русский язык <Беларуская мова
+375-17-259-97-86 (Прыёмная)
Email: gymn37@minsk.edu.by
Дырэктар: Данянкова Iрына Валер'еўна
Рэспублiка Беларусь, г. Мiнск, вул. Фёдарава, 6

Мэты і задачы работы гімназіі на 2019/2020 навучальны год:
Дамінантамі развіцця гімназіі з'яўляюцца якасць, інавацыйнасць, эфектыўнасць, даступнасць, адкрытасць, канкурэнтаздольнасць. Асноўная мэта гімназіі: забеспячэнне якасці адукацыі і павышэння канкурэнтаздольнасці гімназіі ў адпаведнасці з патрэбамі сучаснага грамадства.
Задачы педагагічнага калектыву гімназіі на 2019/2020 навучальны год:

1. Забяспечыць роўныя ўмовы і даступнасць для атрымання агульнай сярэдняй адукацыі праз:

- удасканаленне якасці адукацыі, які адказвае патрэбам развіцця асобы, грамадства і ўстойліваму развіццю краіны;

- узмацненне міжпрадметных сувязяў пры вывучэнні вучэбных прадметаў і выхаваўчага патэнцыялу навучальных заняткаў шляхам выкарыстання розных формаў і спосабаў арганізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці навучэнцаў;

- удасканаленне сістэмы працы з адоранымі і таленавітымі навучэнцамі для дасягнення імі больш высокіх вынікаў;

- павышэнне эфектыўнасці самакантролю за забеспячэннем якасці адукацыі;

- стварэнне ўмоў для захавання фізічнага і псіхічнага здароўя навучэнцаў, забеспячэнне бяспечных умоў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу, прафілактыку дзіцячага траўматызму, арганізацыю якаснага і бяспечнага харчавання.
2. Удасканальваць выхаваўчае прастору гімназіі праз:

- ўзаемасувязь навучання і выхавання;

- сацыяльна-педагагічнае і псіхалагічнае суправаджэнне адукацыйнага працэсу, які стварае ўмовы для паспяховага навучання і развіцця асобы, яе самарэалізацыі ва ўсіх відах дзейнасці, адаптацыі ў соцыуме на ўсіх узроставых этапах;

- развіццё ў якія навучаюцца пазнавальных інтарэсаў і пазнавальнай актыўнасці, крэатыўнасці, здольнасці да прыняцця рашэння ў нестандартных сітуацыях, неабходнай для працоўнай мабільнасці;

- фарміраванне ў навучаюцца ўнутранай патрэбы і гатоўнасці да свядомага выбару сферы працоўнай дзейнасці;

- стварэнне ўмоў для развіцця ініцыятывы кожнага дзіцяці, фарміравання лідарскіх якасцей навучэнцаў;

- павышэнне ролі сям'і ў выхаванні дзяцей, фарміраванне культуры сямейных адносін.

3. Садзейнічаць павышэнню прафесійнага ўзроўню і вынікаў працы педагогаў ва ўмовах дынамічнага развіцця інфармацыйных тэхналогій і канкурэнтнай адукацыйнай асяроддзя праз:

- узмацненне метадычнай работы і самаадука- дзейнасці педагогаў за кошт канструктыўнага ўзаемадзеяння гімназіі са спецыялістамі з устаноў сістэмы дадатковай адукацыі дарослых, сеткавага ўзаемадзеяння рэсурсных цэнтраў, міжнароднага супрацоўніцтва;

- метадычнае суправаджэнне росту прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў і іх паспяховай атэстацыі;

- павышэнне ўзроўню прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў у вобласці далейшага асваення і ўкаранення найноўшых інфармацыйных тэхналогій.