Гимназия 37 г. Минска

Гiмназия № 37 г. Мiнска

Русский язык <Беларуская мова
+375-17-259-97-86 (Прыёмная)
Email: gymn37@minsk.edu.by
Дырэктар: Данянкова Iрына Валер'еўна
РБ, 220019, г. Мiнск, вул. Фёдарава, 6

Планы на 6-ы школьны дзень Справаздачы па 6-му школьнаму дню

МЭТЫ І ЗАДАЧЫ 
выхаваўчай працы гімназіі на 2017/2018 навучальны год.

Выхаванне з'яўляецца складнікам часткай адукацыі.

Выхаванне – мэтанакіраваны працэс фарміравання духоўна-маральнай і эмацыйна-каштоўнаснай сферы асобы навучэнца. Выхаванне адлюстроўвае інтарэсы асобы, грамадства і дзяржавы.

Мэтай выхавання з'яўляецца фарміраванне рознабакова развітай, маральна спелай, творчай, сацыяльна паспяховай і прафесійна кампетэнтнай асобы.

Яго прызначэнне складаецца ў забеспячэнні паспяховай сацыялізацыі асобы ў сучасным грамадстве, падрыхтоўцы да самастойнага жыцця, пленнай працоўнай і прафесійнай дзейнасці; у садзейнічанні самаразвіцця, самовоспитанию, самаадукацыі, самаўдасканалення канкурэнтаздольнай асобы, гатовай да прыняцця адказных рашэнняў.

Дасягненне мэты выхавання прадугледжвае рашэнне наступных асноўных задач:

  •  фарміраванне грамадзянскасці, патрыятызму і нацыянальнай самасвядомасці вучняў на аснове дзяржаўнай ідэалогіі;
  •  падрыхтоўка да самастойнага жыцця і працы;
  •  фарміраванне маральнай, эстэтычнай і экалагічнай культуры;
  •  фарміраванне культуры бяспекі жыццядзейнасці;
  •  авалоданне ведамі, каштоўнасцямі і навыкамі здаровага ладу жыцця;
  •  фарміраванне культуры сямейных адносін;
  •  стварэнне умоў для актуалізацыі прадпрымальнасці, ініцыятывы, паспяховага самаразвіцця і самарэалізацыі асобы.

Прыярытэтныя напрамкі
у выхаваўчай рабоце гімназіі на 2017/2018 навучальны год.

  • ідэалагічнае выхаванне вызначаецца прыярытэтамі развіцця беларускага грамадства і з'яўляецца асновай усяго зместу выхавання, уяўляе сабой неад'емны элемент усіх напрамкаў выхавання, накіраваных на фарміраванне цэласнай, маральна сталай, палітычна пісьменнай, свядома ўдзельнічае ў сацыяльнай жыцця грамадства асобы, здольнай на адэкватнае стаўленне да таго, што адбываецца ў свеце і краіне падзеям, культурнаму і навуковаму спадчыне, гістарычным дасягненням, разуменне сябе, свайго месца ў грамадстве; забяспечвае фарміраванне ведаў асноў ідэалогіі беларускай дзяржавы, прывіцце падрастаючаму пакаленню асноўных каштоўнасцяў, ідэй, перакананняў, якія адлюстроўваюць сутнасць беларускай дзяржаўнасці;
  • грамадзянскае і патрыятычнае выхаванне, накіраванае на фарміраванне актыўнай грамадзянскай пазіцыі, патрыятызму, прававой і палітычнай, інфармацыйнай культуры;
  • духоўна-маральнае выхаванне, накіраванае на далучэнне да агульначалавечых і нацыянальных каштоўнасцей, фарміраванне маральнай культуры;
  • поликультурное выхаванне,накіраванае на фарміраванне талерантнага стаўлення да прадстаўнікоў іншых культур, нацыянальнасцяў, веравызнанняў і інш.;
  • эканамічнае выхаванне;
  • выхаванне культуры бяспекі жыццядзейнасці, накіраванае на фарміраванне бяспечных паводзін у сацыяльнай і прафесійнай дзейнасці, паўсядзенным жыцці;
  • эстэтычнае выхаванне, накіраванае на фарміраванне эстэтычнага густу, развіцце пачуцця прыгожага;
  • выхаванне псіхалагічнай культуры, накіраванай на развіцце і самаразвіцце асобы;
  • выхаванне культуры здаровага ладу жыцця, накіраванае на фарміраванне навыкаў здаровага ладу жыцця, усведамленне значнасці здароўя як каштоўнасці, фізічнае ўдасканаленне;
  • экалагічнае выхаванне, накіраванае на фарміраванне экалагічнай культуры асобы;
  • сямейнае і гендэрнае выхаванне, накіраванае на фарміраванне адказнага адносіны да сям'і, шлюбу, выхавання дзяцей; усвядомленых уяўленняў аб ролі і жыццевым прызначэнні мужчын і жанчын у сучасным грамадстве;
  • працоўнае і прафесійнае выхаванне, накіраванае на разуменне працы як асобаснай і сацыяльнай каштоўнасці, фарміраванне гатоўнасці да ўсвядомленага прафесійнага выбару;
  • выхаванне культуры побыту і вольнага часу, накіраванае на фарміраванне ў дзяцей і навучэнскай моладзі каштоўнасных адносін да матэрыяльнага асяроддзя, умення мэтазгодна і эфектыўна выкарыстоўваць вольны час.



Па ўсіх пытаннях звяртацца да намесніка дырэктара па выхаваўчай рабоце Скадорва Юліі Дзмітрыеўны па тэлефоне 259-97-85